Teorifilm.no

FELGEN TRAFIKKSKOLE

Teorifilm.no

Felgen trafikkskole har inngått et samarbeid med teorifilm.no og alle nye elever vil få tilgang til dette hjelpemiddelet. Denne siden er ment som et læremiddel som gir eleven mulighet til å forberede seg og repetere øvelser visuelt. Filmene kan også være nyttige for elever som ikke har mulighet til å øvelseskjøre privat, eller i tilfeller hvor ledsager ønsker mer kunnskap om øvelsene elevene skal mestre.
Filmene dekker alle øvelser som er nødvendig for å nå læreplanenes mål helt ned på detaljnivå.
Filmene er i tillegg til norsk, tekstet på totalt 16 ulike språk.

Våre elever får 2 års gratis tilgang, til en verdi av 3000 kr

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke