STILLING LEDIG SOM TRAFIKKLÆRER

FELGEN TRAFIKKSKOLE

STILLING LEDIG SOM TRAFIKKLÆRER

Vi søker etter trafikklærer lette klasser.
Felgen trafikkskole AS holder til i Lillehammer. Skolen ble etablert i 2006 og satser på et ungt og trivelig arbeidsmiljø, hvor både lærer og elev skal følge seg velkommen. Ett av våre mål er å sette eleven i fokus, ved at vi er der for eleven.

Arbeidsoppgaver:
* Trafikklærer på kl B, gjerne flere klasser, eller ønske om å utvide til flere klasser (AM, A, T, S)
* Trafikalt grunnkurs, førstehjelpskurs og trafikant i mørket
* Mulighet for andre oppgaver etter ønsker

Ønskede egenskaper:
Vi søker etter deg som er lidenskapelig opptatt av trafikksikkerhetsarbeid, har yrkesstolthet, motivert, strukturert og engasjert. Du er selvstendig, gjerne kreativ og initiativrik og samarbeidsvillig.

Vi kan tilby:
* Gode lønns- og arbeidsvilkår
* Godt arbeidsmiljø
* Mulighet for etterutdanning og faglig oppdateringer

Spørsmål kan stilles til faglig leder:  Anne Kristin B. Tollefsen, tlf.  90 68 78 25
Søknad og CV sendes til anne.kristin@felgen-trafikkskole.no

- Jobb på FELGEN du også -

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke